7 Artis Dunia Yang Gagal Pembedahan Plastik .

 Pada Kesempatan Kali Ini memekkubasah Akan Kongsi Info Tentang 7 Artis-artis Dunia Yang Gagal Dalam Pembedahan Plastik, Info Terbaru Kali ini semoga bermanfaat dan boleh menambah ilmu anda. Kembali ke Info Terbaru Saat ini iaitu tentang 7 Artis-artis Dunia Yang Gagal Dalam Pembedahan Plastik, Berikut Infonya:
Pembedahan plastik tidak memberi jaminan anda tampil cantik. Meskipun pembedahan  pembedahan plastik diyakini selamat dan dapat memberikan anda paparan sempurna, namun jarang pembedahan tidak memuaskan, seperti ke 7 Artis Yang Gagal Dalam Pembedahan Plastik seperti berikut .
1. Tara Reid







Tara Reid melakukan pembedahan pembesaran payudara dan sedut lemak di perut. Sayangnya pembedahan plastiknya tidak memberikan hasil yang maksimum, perutnya kini malah berkerut. Banyak yang mengulas bahawa bentuk perut dari bintang 'American Pie' itu  seperti perut wanita 50 tahun. Kegagalan operasi tersebut, sempat membuat pelakon 36 tahun itu tidak percaya diri.
2. Ali Lohan



Adik kepada pelakon Lindsay Lohan ini dikhabarkan menjalani pembedahan plastik. Isu tersebuttersebar luas kerana model yang masih berusia 17 tahun itu, wajahnya nampak tiba-tiba berubah. Wajahnya kelihatan sangat kurusdengan tulang pipi menonjol. Banyak yang mengatakan bahawa wajah Ali kini nampak sayu, seperti orang yang sedang sakit tenat.
3. Donatella Versace





Pereka rumah mode Versace itu melakukan pembedahan berkat dari  cadangan  kakaknya . Tetapi sebaliknya pembedahan tersebut tidak seperti yang diharapkan. Setelah melakukan pembedahan pembesaran ukuran bibirfacelift (menenggangkan wajah) dan payudara, bentuk wajah dan tubuh Donatella  kelihatan aneh.
4. Michael Jackson


Menurut Dr. Wallace Goodstein-doktor yang melakukan pembedahan terhadap Michael pada tahun 1990 - 'King of Pop' itu telah menjalani 10 sampai 12 pembedahan dalam dua tahun. Ia dikatakan telah melakukan dua kali pembedahanhidung, implan pipi, dagu berbelah dan kelopak mata. Malangnya, pembedahan tersebut membuat wajah Michael nampak aneh dan menyeramkan.
5. Vivica Fox



Artis berasal dari Amerika ini telah melakukan pembedahan pembesaran payudara demi penampilan yang sempurna. Tetapi kamera paparazzi  menangkap hal sebaliknya. Salah satu payudara bintang 'Cleopatra Smiles' tersebut terlihat 'penyek'.
6. Amanda Lepore


Transgender ternama ini mengalami kegagalan pembedahan wajah. Ketika itu, Amanda menjalani pembedahan pada usia 15 tahun, namun hasil dari pembedahan wajahnya malah membawa bencana. Wajahnya nampak lebihseram dan bibirnya menjadi tebal dan lebar seperti Joker.
7. Hang Mioku



Seperti yang dikutip dari Ezinemark, penyanyi asal Korea berusia 48 tahun itu melakukan pembedahan plastik pertamanya pada usia 28 tahun dan merasa ketagihan. Ia pun menyuntikan sendiri silikon ke wajahnya.Saat ia kehabisan silikon, Mioku menggantikannya dengan menyuntikan minyak masak ke wajahnya.
Hasilnya, wajah cantik Mioku berubah jadi sangat menyeramkan.


.

Info Hangat Terbaru