Pelik ! Pertandingan Ratu Cantik Wanita Mengandung Berbikin!.

Demi mengembalikan keyakinan diri ibu hamil, muncul pertandingan kecantikan yang mempertemukan para wanita yang sedang berbadan dua: 'Miss Pregnant Bikini'. Ini menjadi jadual 'pesta' tahunan bagi para ibu hamil di Amerika Syarikat, seperti dilapor oddee.com.

Dengan balutan bikini, sejumlah peserta nampak keyakinan diri dengan memperlihatkan perut buncitnya. Mereka nampak lincah berlenggang-lenggok di hadapan juri yang ada di hujung pentas peragaan. Hadiah utama bernilai AS $ 1,000 ..

Di Amerika Syarikat, ada banyak pertandingan begini yang digelar bersamaan perayaan Mother s Day. Penajanya dari stesen radio atau restoran cafe, yang sekaligus menjadikannya sebagai strategi menarik pengunjung.

Dalam pertandingan ibu hamil, biasanya ada beberapa kategori yang dipertandingkan. Mulai dari perut terbuncit, perut seksi, pemilik stretch marks paling banyak atau paling sedikit, bikini terbaik, hingga kisah kehamilan paling menarik. Hanya mereka yang sudah hamil minimum enam bulan biasa terlibat.

Jika pertandingan itu menampung masyarakat umum yang sedang hamil, sejumlah majalah bertaraf dunia beberapa kali mepamerkan tubuh seksi sejumlah selebriti yang tengah hamil. Mulai dari pose sopan, hingga pose tanpa balutan busana.












Info Hangat Terbaru